مرکز نوآوری G4

برنامه شکوفایی

  • هدف: حمایت از تیم های کاری دارای ایده تثبیت شده و بازارپسند
  • مخاطب: تیم های پیش رشد دارای ایده با سطح آمادگی فناوری بیشتر از ۳ و کمتر از ۶
  • مدت:۱۲ تا ۱۸ ماه
  • مزایا: تامین فضای استقرار، حمایت مالی، ارائه خدمات آموزش و مشاوره و راهبری، ارائه خدمات انتقال فناوری (demo day)، امکان حضور در جشنواره دستاوردهای پارک برای عرضه ایده ها به مخاطبین مربوطه از جمله سرمایه گذاران
  • خروجی: شرکت نوپای در حال تاسیس دارای نمونه اولیه محصول که رویای ورود به بازار دارد/ یا فناوری تولید شده که قابل فروش است (MVP)